mentos5675 -

Drar i dag!!

Hei!

I dag drar vi, jeg gruer meg noe sykt. Har ikke lyst til å dra hjem til Hitra. Vil heller være her på Værøya, my kosligere og mye mere å gjøre. Vi kommer ikke hjem før i morgen pga. Båtturen og togturen er så sykt lang. På toget skal jeg og Kristina se på paradise episode vi ikke har sett.
Helt til vi skal ta båten skal vi først ordne oss og pakke så skal vi gå til tanten til Rose og så videre til bestemoren hennes for å si hade.
Jeg har blitt kjent med mange nordlæninger etter jeg har vært her i bare en uke!
Og i sommer skal jeg bli med Rose hit igjenn om det blir noe av det,som det garrantert blir!
Men det verste med å være hær er at vi har jo spist 24/7 og brukt så mye penger,jaja la gå satser på at jeg har penger nok til å komme meg hjem igjenn hvis ikke får jeg vell bli boende her til jeg får penger på kontoen..
Så håper jeg dere alle og gale får en super fin dag for det skal ihvertfall jeg ha.. Ehe reise i ca 17 stygge timer! 17 unødvendige timer av mitt liv brukt bare på reising å drite penger. Er det ferie så er det ferie. Sånn er det bare!

Siste dagen!

Ååneei, i dag er det siste dagen her på Verøy. Har ikke nå lyst til å reise tilbake til Hitra. I dag skal vi nye den siste dagen ved å dra på cafen og vere med folk og i kveld skal vi på kiosken.

Værøya!! <3

Plantefeltet!

Hei!

I dag så var vi på den eneste skogen på Værøy, den heter da plantefeltet fordi trærene har blitt plantet. Der var det tre påskeharer som var veldig koslige, det var skattejakt og 20 min etter skattejakten så dro vi hjem. Nå er vi ny dusjet og klar til å dra til kiosken. På kiosken skal vi møte Siri, og kjøpe bingoblokk fordi det er jo Værøybing i kveld, gleder meg egentlig.

Skogen er ikke så stor på nært hold.

Cafeeen!

Hei!

I morrest når vi gikk ned så mått jeg gå først fordi Rose og Kristina er livredd for katten. De sprang ned trappa, og inn på badet. Når vi hade sminket oss ferdig så mått jeg gå å slippe ut katten før de kunne gå inn på stuen. Før vi skulle dra slapp jeg inn katten, får ellers tror jeg ikke de hadde turt å gått ut. Vi gikk til bestemoren til Rose og nå sitter vi på cafen å chiller.

Jeg vil også ha en sånn vask.

Laaaang tur!

Hei!

Nå sitter vi på båten, og vi skal sikkert sitte her i noen timer til :( I dag da våknet vi av at han mannen med mikrofon snakket i toget, så gikk vi til matvogenen for å kjøpe oss frokost. Og da satt vi nå der i noen timer da, virket ikke som om det var så lenge, men det var nå en stund. Når vi kom fram i Bodø dro vi på shopping, brukte jeg veldig mye penger. Var der i noen timer da, så fikk vi komme på båten, håper vi er snart framme, men tviler.

Outfit

Genser- husker ikke, bukse- Cubus 99kr

Men nå skal jeg såve til den blir 17.00 ca. 30 min til

Drar i daaaag!

Hei!

Snart nå skal jeg hoppe i dusjen, pakke det siste i kofferten. Og i 17-tiden skal jeg dra til Rose, og da skal vi dra i morrest fikk jeg vite at Kristina skulle være med og. Det blir superkosligt.

Spiste verdens beste middag i går, thaigrillspyd

Og desseren det vi hadde til desser er bae elsk

Kose kveld!

Hei!

I dag har jeg vært i Fillan for å kjøpe det siste jeg trengte i kofferten. Så gikk jeg ned på rommet mitt og der har jeg logget helt siden jeg kom hjem. Nå skal jeg se på tv, kanskje gå opp for å lage meg mat.

Kjøpte meg en rosa bukse som jeg skal reise i imorgen, kr. 99 på Cubus

Ikke lenge igjen.

Hei!

Nå er det ikke lenge til jeg, Rose og storesøsteren hennes Line skal dra til Værøy. Jeg har kjøp noe til dem, det skal de få på båtturen til trondheim for da slipper jeg å bære på det så lenge. I går sa jeg at jeg skulle pakke ferdig, meeeeeen jeg giddet ikke. Så istede så satte jeg meg opp i soffaen. Nå snart skal jeg gå ned å pakke ferdig.
I dag på skolen hadde jeg og noen flere som hadde valg det, sånn aktivitets greier i Hitrahallen, og i de 3 siste skoletimene så hadde vi foto kurs.

Fikk trafikalt grunnkurs boka i dag, så jeg tenkte å øve litt på toget og båtturen til Værøy, vist jeg ikke klarer å sove. Tog-turen tar ca. 9-10 timer og båtturen tar ca. 4 eller 6 timer, gruer meg til å sitte på tog og båt så lengeeeeeeee.

Ut på tur, aldri sur!

Hei!
I dag så har vi vært på tur med skolen. Var sykt kaldt, hadd ikke akkurat så mye klær på med heller da. Nå er jeg hjemme skal spise middag snart, tror jeg også skal jeg gå ned på rommet mitt for å pakke ferdig.