mentos5675 -

Drar i dag!!

Hei!

I dag drar vi, jeg gruer meg noe sykt. Har ikke lyst til dra hjem til Hitra. Vil heller vre her p Vrya, my kosligere og mye mere gjre. Vi kommer ikke hjem fr i morgen pga. Btturen og togturen er s sykt lang. P toget skal jeg og Kristina se p paradise episode vi ikke har sett.
Helt til vi skal ta bten skal vi frst ordne oss og pakke s skal vi g til tanten til Rose og s videre til bestemoren hennes for si hade.
Jeg har blitt kjent med mange nordlninger etter jeg har vrt her i bare en uke!
Og i sommer skal jeg bli med Rose hit igjenn om det blir noe av det,som det garrantert blir!
Men det verste med vre hr er at vi har jo spist 24/7 og brukt s mye penger,jaja la g satser p at jeg har penger nok til komme meg hjem igjenn hvis ikke fr jeg vell bli boende her til jeg fr penger p kontoen..
S hper jeg dere alle og gale fr en super fin dag for det skal ihvertfall jeg ha.. Ehe reise i ca 17 stygge timer! 17 undvendige timer av mitt liv brukt bare p reising drite penger. Er det ferie s er det ferie. Snn er det bare!

Siste dagen!

neei, i dag er det siste dagen her p Very. Har ikke n lyst til reise tilbake til Hitra. I dag skal vi nye den siste dagen ved dra p cafen og vere med folk og i kveld skal vi p kiosken.

Vrya!! <3

Plantefeltet!

Hei!

I dag s var vi p den eneste skogen p Vry, den heter da plantefeltet fordi trrene har blitt plantet. Der var det tre pskeharer som var veldig koslige, det var skattejakt og 20 min etter skattejakten s dro vi hjem. N er vi ny dusjet og klar til dra til kiosken. P kiosken skal vi mte Siri, og kjpe bingoblokk fordi det er jo Vrybing i kveld, gleder meg egentlig.

Skogen er ikke s stor p nrt hold.

Cafeeen!

Hei!

I morrest nr vi gikk ned s mtt jeg g frst fordi Rose og Kristina er livredd for katten. De sprang ned trappa, og inn p badet. Nr vi hade sminket oss ferdig s mtt jeg g slippe ut katten fr de kunne g inn p stuen. Fr vi skulle dra slapp jeg inn katten, fr ellers tror jeg ikke de hadde turt gtt ut. Vi gikk til bestemoren til Rose og n sitter vi p cafen chiller.

Jeg vil ogs ha en snn vask.

Laaaang tur!

Hei!

N sitter vi p bten, og vi skal sikkert sitte her i noen timer til :( I dag da vknet vi av at han mannen med mikrofon snakket i toget, s gikk vi til matvogenen for kjpe oss frokost. Og da satt vi n der i noen timer da, virket ikke som om det var s lenge, men det var n en stund. Nr vi kom fram i Bod dro vi p shopping, brukte jeg veldig mye penger. Var der i noen timer da, s fikk vi komme p bten, hper vi er snart framme, men tviler.

Outfit

Genser- husker ikke, bukse- Cubus 99kr

Men n skal jeg sve til den blir 17.00 ca. 30 min til

Drar i daaaag!

Hei!

Snart n skal jeg hoppe i dusjen, pakke det siste i kofferten. Og i 17-tiden skal jeg dra til Rose, og da skal vi dra i morrest fikk jeg vite at Kristina skulle vre med og. Det blir superkosligt.

Spiste verdens beste middag i gr, thaigrillspyd

Og desseren det vi hadde til desser er bae elsk

Kose kveld!

Hei!

I dag har jeg vrt i Fillan for kjpe det siste jeg trengte i kofferten. S gikk jeg ned p rommet mitt og der har jeg logget helt siden jeg kom hjem. N skal jeg se p tv, kanskje g opp for lage meg mat.

Kjpte meg en rosa bukse som jeg skal reise i imorgen, kr. 99 p Cubus

Ikke lenge igjen.

Hei!

N er det ikke lenge til jeg, Rose og storessteren hennes Line skal dra til Vry. Jeg har kjp noe til dem, det skal de f p btturen til trondheim for da slipper jeg bre p det s lenge. I gr sa jeg at jeg skulle pakke ferdig, meeeeeen jeg giddet ikke. S istede s satte jeg meg opp i soffaen. N snart skal jeg g ned pakke ferdig.
I dag p skolen hadde jeg og noen flere som hadde valg det, snn aktivitets greier i Hitrahallen, og i de 3 siste skoletimene s hadde vi foto kurs.

Fikk trafikalt grunnkurs boka i dag, s jeg tenkte ve litt p toget og btturen til Vry, vist jeg ikke klarer sove. Tog-turen tar ca. 9-10 timer og btturen tar ca. 4 eller 6 timer, gruer meg til sitte p tog og bt s lengeeeeeeee.

Ut p tur, aldri sur!

Hei!
I dag s har vi vrt p tur med skolen. Var sykt kaldt, hadd ikke akkurat s mye klr p med heller da. N er jeg hjemme skal spise middag snart, tror jeg ogs skal jeg g ned p rommet mitt for pakke ferdig.